hetalia day belgium Index du Forum

hetalia day belgium
Forum pour l'organisation du Hetalia Day en Belgique.

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

FAQ Nederlands

Poster un nouveau sujet   Ce sujet est verrouillé; vous ne pouvez pas éditer les messages ou faire de réponses.    hetalia day belgium Index du Forum -> Généralités -> FAQ
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Floche
Administrateur

MessagePosté le: Dim 29 Juil - 17:29 (2012)    Sujet du message: FAQ Nederlands Répondre en citant

Wat is Hetalia Day?
Hetalia Day (“Hetalia Dag”) is een wereldwijd vergadering van fans van de serie “Hetalia”. Het eerste keer was in 2009 en nu zijn er Hetalia Days al over de wereld, waar fans beslissen om het te organiseren.
Het hoofddoel is ontmoeten andere fans van Hetalia en veel plezier hebben. Sommigen zien het ook als een manier om vrede in de wereld te vieren.

Waar en wanneer is het?
Traditioneel, Hetalia Day is op 24 oktober maar dit jaar is het onmogelijk om op de 24 oktober het organiseren…Dus, in Belgie, Hetalia Day zal in op de 21 oktober 2012 gebeuren.
Het zal in Brussels gebeuren, voor de Atomium.

Hetalia Day in België?
En waarom niet?
Er was een Hetalia Day in België in 2010 (ik was er niet L), maar geen in 2011. En nu, Hetalia Day is terug in België in 2012.

Wie mag komen?
Iedereen mag komen…maar onze activiteiten zullen over Hetalia zijn, dus is het beter als je de serie kent.
En als je minderjarig is, zal je de toestemming aan je ouders vragen.
Aandacht! Als je komt, ben je verantwoordelijk voor je eigen persoon en mede-verantwoordelijk van  het imago van de groep…Zorg goed voor jezelf, dus!

Wat zullen we doen?
Dat is nog niet beslist. Maar er is een “Activiteiten” forum waar we zullen het publiceren…

Als ik kom, moet ik een cosplay hebben?
Ik zal blij zijn als je met een cosplay komt, maar ik weet dat niet iedereen houd van cosplay of heeft de mogelijkheid om een cosplay hebben.
Als het is het tijd/de geld die voor jou een probleem is, weet dat ik om met “kleine cosplays” te komen zal proberen (maar het is niet zeker, en het zal niet een echte cosplay zijn..Dus is het beter als je jou eigen cosplay hebt).

Moet ik op het forum inschrijven?
Ja: het is nodig voor mij, zo dat ik weet hoeveel mensen zullen komen. Maar je moet niet noodzakelijk in de conversaties deelnemen.

Moet ik op de forum alles in drie talen schrijven?
Nee. Alleen ik moet het doen. Je mag in je moedertaal schrijven.

Waar kan ik alles informaties vinden?
Voor de Hetalia Day Belgium is er een “résumé/overzicht/summary” post op het forum.
Voor de Hetalia Day in het algemeen, kan je op de Hetalia Day website gaan (in Engels).

Ik heb een andere vraag…
Je kan contact mij: hetaliadaybelgium@gmail.com

I am a French-speaker, so PLEASE, excuse my bad English!

Ik ben franstallig, dus ALSTUBLIEF, excuseer-me voor mijn slechte Nederlands.

Publicité

MessagePosté le: Dim 29 Juil - 17:29 (2012)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Ce sujet est verrouillé; vous ne pouvez pas éditer les messages ou faire de réponses.    hetalia day belgium Index du Forum -> Généralités -> FAQ Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation